۲۲۰ سبد کالا ویژه نوروز سال ۹۸ میان خانواده‌های نیازمند زیر پوشش انحمن خیریه مائده آسمانی مازندران توزیع شد.    

فاطمه ولایتی تروجنی مدیر عامل انجمن خیریه مائده آسمانی مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، با بیان اینکه  این انجمن توانست در سال ۹۷  به کمک خیران خیراندیش در چند مرحله سبد کالا میان مددجویان خود توزیع کند، گفت: در آستانه  سال نو  ۲۲۰ سبد کالا شامل میوه  و سبزیجات و برنج نیز میان خانواده‌های نیازمند توزیع شد.

وی افزود: با توجه به اینکه سبد کالا برای شب یلدا و در دهه فجر و میلاد حضرت زهرا (س) برای ۴۹۷ خانوار توزیع شده، گوشت گوسفند در عید قربان و غذای گرم در عید غدیر و ایام ماه محرم و صفر  نیز میان نیازمندان توزیع شد.

ولایتی گفت: توزیع لوازم التحریر، کیف، کفش، پوشاک میان ۱۵۰ نفر از  دانش آموزان و دانشجویان، اهدای کمک هزینه جهیزیه ۳۰ نفر از نوعروسان و پرداخت هزینه درمان بیماران  و خرید ۵ ویلچر برای معلولان تحت پوشش و پرداخت بدهی بانکی یکی از مددجویان و لغو حکم جلب شان، اهدای یک دستگاه میوه خشک کنی به مدد جو برای ایجاد کار آفرینی  و  اهدای یک عدد ساز دف به هنرمند جوان  مدد جو در رشته موسیقی، اعزام ۱۵۰ نفر از زائر اولی‌ها به مشهد مقدس، شرکت در نمایشگاه‌ها و جشنواره‌ها و کاشت نهال  به ویژه گل محمدی در زمینی به مساحت ۴۰۰ متر  با هدف کار آفرینی به مناسبت روز درخت کاری، از دیگر فعالیت‌های این انجمن خیریه در سال ۹۷ بوده است.   

مدیر عامل انجمن خیریه مایده آسمانی مازندران از انعقاد قرار داد با کمیته امداد استان با  هدف هم افزایی و مشارکت  و کمک. بیشتر و مطلوب  و ساماندهی شده    به مدد جویان و جلوگیری از گدا پروری خبر داد و افزود: این انجمن تا کنون توانست ۴۵۰ خیر را جذب کند و ۶۳۰ خانوار به تعداد هزار و ۵۰۰ نفر را زیر پوشش قرار دهد.

وی با بیان اینکه کمک‌های نقدی بیشتر ایتام  توسط خیران به حساب آن‌ها واریز می‌شود، گفت: این انجمن خیریه  در سال ۹۷  توانست مبلغ ۲۹۳ میلیون تومان از  کمک‌های نقدی و غیر نقدی خیران خیر اندیش مازندران را برای کمک مطلوب‌تر به خانواده‌ها نیازمند را جذب کند که ۷۵ میلیون تومان  آن مربوط به شعبه روستایی شهید آباد  بهشهر به سر پرستی سید هاجر موسوی تروجنی بود.                   

انجمن خیریه مائده آسمانی مازندران علاوه بر دفتر مرکزی در خیابان ۱۸ دی ساری، یک شعبه روستای در روستای شهید آباد (تروجن) در شهرستان بهشهر دارد.

انتهای پیام/ م

توزیع سبد کالا ویژه نوروز در مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.